Banner Kachel Glanz komprimiert hoch

I däm Moment

Mini Wort erkläred nöd
Min Verstand erfasst nöd, wie du bisch, wie du bisch
Niemer staht na über dir
Alli Macht und Herrschaft ghöred dir, ghöred dir

Bridge
Dunkli Gwalt zerbrichsch mit dinre Macht
Allä Sieg isch dir scho vor em Kampf
Härrscher suechäd Platz zu dinä Füess
Allmächtige Gott

Chorus
I däm Momänt lueg ich uf dich
I däm Momänt bisch du de Gliich
Mit allne Mächt im Himmel bätt ich dich aa

I däm Momänt säg ich dir Dank
I däm Momänt jublät mis Härz
Vor somenä König dörf ich stah

© Janine Sutter-Bührer, Effretikon / 2010

Kontext:

Dieses schweizerdeutsche Lobpreis-Lied von Janine Sutter-Bührer hat es mir sehr angetan. Es malt mir auch heute immer wieder, ob ich es höre oder singe, die Grösse Gottes vor Augen und die Abhängigkeit von IHM, in die ich mich vertrauensvoll gerne immer wieder begeben will. Das ist auch so ein köstlicher Edelstein auf meinem Weg.

Drucken E-Mail

Kommentar schreiben


Sicherheitscode
Aktualisieren

Kommentare   

0 # Jeaninne Sutter BührerStefan Wanzenried 2016-01-10 20:39
Hallo Damaris,
ich habe Dir per Mail geantwortet.
Lieber Gruss Stefan

26.03.2013 / Übernahme von alter Homepage
Antworten | Antworten mit Zitat | Zitieren
0 # Jeaninne Sutter BührerDamaris Mannale 2016-01-10 20:37
Ich würde gerne Musik von Jeaninne Sutter Bührer hören. Produziert sie noch CD's? Habe eine von ihr, als sie noch ledig war (kenne ihren Vater). Ich danke für Ihre Rückmeldung.

24.03.2013 / Übernahme von alter Homepage
Antworten | Antworten mit Zitat | Zitieren